Napiapró

2008.10.24. 17:48

Gilbert Arenas gyerekeket molesztál itt

(kiccsávók elég lazán zsákolgatnak... irigy vagyok!)

Dwight Howard is gyerekeket molesztál, sztem max 5-6 évvel lehet náluk idősebb :-D Aztán lepasszolja őket bociszemű T-Macnek...

The Machine égeti magát Kobe előtt... kb 35.-re sikerült bedobni... lol

Most, hogy kitaláltam, Amaré lesz a tuti fentezi tipp, kitekerte a kisujját... remélem, nem kell emiatt újragondolnom az egészet, már egy rakás helyre megvettem...öejj

És jelentkezz te is a Miami Egyetemre ezért >:-P, nyehehe:

a csírlíderek is csúnya dolgokat mutogatnak, LOL

EZ a mascot viszont nagyonronda, perverz módon randa:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr391030864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_11227 2008.10.24. 20:54:56

én a sööörfös csávók miatt fogok max jelentkezni nem ezek miatt :P
süti beállítások módosítása