Kágé, a koetschoegh

2008.11.21. 16:42

Én régen szerettem Kevint. Én régen megvédtem Kevint, amikor azt mondták,overrated. Megvédtem, amikor azt mondták, nem védekezik. Megvédtem, amikor azt mondták, hogy egy köcsög. Várjunk, ilyet nem mondott senki.

Ma már nem szeretem Kevint, mert egy KOETSCHOEGH. Először arcoskodik José Calderónnal (tudjátok, seggbe-és-fülbe-is-toszunk-kézjel), amiért, a szabályok szerint, - Mr Stern és Mr Jackson!! Halló! és a Mister Referee-k is!! - TECHNIKAIT KELL ADNI!!! Ámerikájiul ezt tauntingnak hívják:

Aztán meg csapkod, és még helyette mást dobnak ki a gáméról:

Akkor ott ő fáltolt, aztám pofánvágta Bogut (auto-tárgyrag, figyelitek?! :-) ), aki aztán retaliated, amiért Bogut kapta a technikait, és mivel ez volt a második, röpült. Naná, hogy a ref-ek is a Szeltikszet szeretik, naná, hogy Kágé megússza!!

Aztán Kágét mégis eltiltották 1 meccsre, Stu Jackson nem merte ennyire EGYÉRTELMŰEN ELCSALNI a dolgokat, ez már nagyon gázul látszott volna, ha itt sincs bünti Kágénak. Már járt. Köcsög.

Flegman Conspiracy Theory Senior Expert Analyst has spoken.

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr141030890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_11227 2008.11.21. 17:45:27

what does it mean 'retaliated' ?

Ismeretlen_104769 2008.11.24. 12:50:17

http://dict.sztaki.hu/dict_search.php?L=ENG%3AHUN%3AEngHunDict&O=ENG&flash=&E=1&sid=27359ccbfb404a58eda1483a73a07973&vk=&in_form=1&W=retaliate&M=1&P=0&C=1&T=1
süti beállítások módosítása