Fedotenko és Darth Vader

2008.11.10. 08:36

Flegman kért tőlem game reportot a Pittsburgh Penguins visiting New York Islanders mérkőzésről, de a hiba ott csúszott be, hogy egy mozgalmas hétvége után hullafáradtan kapcsoltam be a tévét, és elaludtam. Kiemelnék viszont két érdekes momentumot:

 - hiába sereghajtó a NYI, a pingvineknek luxus volt a cserekapus Sabourinnal kiállni, majdnem nagyon ráfáztak. Most az eredményeket böngészve látom, hogy végül sikerült 4-3-ra nyerni, dehát ez nem egy nagy etwas.

- az egyik szünetben Fedotenko öltözőzekrényét mutatták, benne kabala-figurájával. A figura egy mini Darth Vader volt, de ha jól emlékszem, fehér fénykarddal, plusz elöl nagy, ártatlan, csodálkozó szemekkel. Az az igazi "made in China" feeling sugárzott belőle. Nos, én béna vagyok, és nem találtam róla fotót, de remélem, a nálam ügyesebb netezők segítenek pótolni a hiányt. Szóval, hajrá! 

Szerző: flegman

2 komment

Címkék: nhl

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr671030883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_11227 2008.11.10. 22:24:36

fater b@szki te ezermester, milyen észrevételeid vannak :D kosárhoz is értesz-e

Ismeretlen_100074 2008.11.11. 16:46:55

Nem, NBA-hez annyit se értek, mint a villanyszereléshez.
süti beállítások módosítása