Pézsé a király!

2008.11.21. 16:20

Lefittyedő, sírásra görbülő szájjal írom le, hogy a Bummafejbe MÁSODIK a Basic csapatok között, PÉZSÉ da REAL EXPERT.

szkrínsot, mai:

Vááázzz. Mondtam Pézsének, hogy adjon expert tippeket, különben elveszti nálam minden street cred-jét, erre elkezdte magyarázni, hogy jókor volt jó helyen, meg megnézi a mi csapatainkat, aszerint ad tanácsot, mondom, vazze, ne nézzed, azt mondd, kit fogsz venni, eladni, az nem érdekel, eddig mit csináltál, azon látszik, hogy jól csináltad.

Naszóval, eddig nem adott semmi használahtó tippet, szóval zároltam a street cred-jét, de ha rövid időn belül nem ad használható tippet, akkor csákesz.

Viszont, amit eddig csinált, az ÜT! JEEE, és GRAT, meg vállveregetés.

A szkrínsotból az is látszik, hogy én meg vagy 500 ponttal le vagyok maradva, meg még másfél millával is... :-(

Közben a Kosárexpertek helyezése: 40    Kosárexpertek 08/09    24670

Ami, persze, nem Pézsének, hanem csakis NEKEM és sikeres expertkedésemnek köszönhető!! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr241030889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása