Menacing gestures

2008.10.08. 10:46

Azaz magyarul fenyegető gesztusok. A nagyonmenő kézjelekről lesz szó, Yo!

 

Mint az közismert, tavalyi playoffban Paul Pirece-t megbüncsizték fenyegető gesztusért 25k dolcsira,mert a játék hevében kis segglyukat mutatott SouljaBoynak DeShawn Stevensonnak, így, ni:

Kis karika hüvelyk és mutatóujjal, a másik 3 pedig az égnek áll. Ez biztos azért fenyegető, mert azt is jelentheti, "Kiccsákó, farba leszel toszva!", vagy "Icipici kis senki vagy, átférsz ezen a lukon, és még jól meg is döglesz", vagy vmi hasonló.

A Bünti után a Boston azt állította, ez nem fenyegető, hanem azt jelenti, Blood, sweat and tears, azaz küzdünk befosásig. Szerintem meg azt jelentheti, hogy kaki, pisi és hányás... Bostonban sem néznek hülyének, mi?

 

De nézzük, jelenthet-e mást ez a fenyegető kézjel:

Ők mind azt mutatják, hogy "kaki, pisi és hányás" VAGY azt, hogy "jeee, nagykirály vok, bezúztam egy hármast", és nem kapnak érte büntit.

De Ő itt a legnagyobbkirály (Pisont István után):

José Calderón azt mutatja, hogy KÉT hármast is bevágott, de most csak egyet láthattunk, szóval lesz még, VAGY azt mutatja, hogy jó nagy gang-bang lesz itten, kérem szépen, nemcsak, hogy jól seggbetoszunk, de még orrba is. Ezért sem jár bünti (btw, én bírom Josét, amikor a Torontóban játszik, viszont nem annyira bírom, amikor az USA ellen játszik spanyol válogatottban).

Felmerülhet a kérdés, ki az, aki BÜNTET? Hát David J., a commish:

Azt mutatja, hogy elkapott egy szúnyogot, és ezért 25meccses eltiltás jár Ron Artestnek.

Ez a nagy mutogatósdi szerintem leginkább pótcselekvés a kevésbé sikeres playáknál, nézzük. 

Ez itt Birdman, aki keményen drogozott, eltiltották hosszú-hosszú időre, és signature move-ja, hogy zsákolóversenyen csak minden 16. kísérlete sikerül:

Azt mutatja: Szállj el, kismadár.

Próbáltam keresni Stromile Swiftről is képet, az egy nagyon okos playa, de nem találtam. Ő minden eredményes mezőnykísérlete után ezt (hasonlót) csinálja a kezével, tehát meccsenkét egyszer-egyszer láthatjuk, amennyiben becserélik.

És van a legkirályabb kézjel, magától a Királytól, aki a nagy hiphoppermogul Dzsézítől tanulta el:

  

Szerintem ez azt jelenti, hogy pina. Tuti.

folytköv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr131030830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_100074 2008.10.08. 11:16:08

ez kurvajó :)))))))))

Ismeretlen_11227 2008.10.08. 18:11:26

szerintem meg az utsó azt jelenti, hogy Renault. nem pina. "playaaa" :D

flegman 2008.10.08. 18:31:21

sztem arrafelé nem is tudják, mi az a rönó :-D Escalade, meg Bentley meg Impala :-D

Ismeretlen_104928 2008.10.09. 10:10:19

jó a post!!! bár sztem dikimbe finger wave-je nélkül nem lehet teljes... ha már autó: http://www.kihagy6atlan.hu/temak/autocsoda/dodgeramsrt10anehezfiu/

Ismeretlen_101887 2008.10.09. 19:51:09

ez tényleg kurva jó blogbejegyzés! *-os ötös! A Renault embléma is egy stilizált pina, ja. És kábé ez az egyetlen jó dolog az egészben :D.

Ismeretlen_11227 2008.10.10. 00:01:52

akkor én mit szóljak... :D
süti beállítások módosítása