Apa, kezdődiiiik!!!! Hajrá, csapat!

Körkérdés-sor miden expertnek és expertinának!

Ki lesz a bajnok?

Szerintem: a Lakers.  Vajon tud-e a Boston ismételni? szerintem nem. Bár Mr Rondo idén nagy stár lesz, Deron és CP3 és Nash mellett ő is ott lesz. Mondhatnám, aki megveri a LAL-t, az lesz a bajnok. Szerintem.

Go, Tartalékz, Go!

Ki lesz az MP3 MVP?

Vajon odaadják-e még egyszer Kobenak? Vagy most LeBron jön?

Szerintem: CP3 lesz. És LeBron meg hoppon marad. Wade is lehetne, de el tudom képzelni, hogy megsérül, vagy ha nem, még úgy is, hogy a playoffba sem jutnak be. Az meg kevés.

Hajrá, MP3! Hajrá MP3!

Ki lesz az év újonca?

Tud-e majd egész szezonban játszani Black Moses? Tőzsdeügynök lesz-e Beasley? Ki az a Derrick Rose?

Szerintem: Black Moses. Ha nem sérül le. Mert ő alapból nagy hype mostanában. Ha összehoz 10/10-et, neki adják, dobhat Beasley/Rose/Mayo akármennyit.

Éljen az újonc, éljen az újonc!

Ki lesz az év védőjátékosa?

Szerintem: nem tudom. Mondjuk Rondo. Vagy Artest. Vagy Kobe. Expertek, válaszoljatok!

Expertek, váalszoljatok! Expertek, válaszoljatok!

Ki lesz a mósztimprúvd?

Valaki észreszi David Lee-t? Felismerik végre Rondot? Bynum?

Szerintem: essetudom. Mondjuk Bynum. Ha nem hal meg.

Hajrá, Dévid, hajrá, Dévid!

Ki lesz a hatodik?

Starbury? Odom? Le Weschem Schyntsch? Ruuudy?

Szerintem: Stárböri :-D

Éljen a hatodik! Éljen a hatodik!

Ki lesz az év edzője?

Pop? Coach D'Antoni? Jax? Egyszer véééééégre Sloan? Már megint Scott? Esetleg Mister Porter Coach Porter?

Szerintem: Sloan. Odaadják végre. A Utah nem lesz elég szar ahhoz, hogy 50-nél kevesebbet nyerjen. Sőt. És végre Sloan - akit sokáig nagyon utáltam, de most szeretek, de biztos egy gyökér redneck amúgy - megkapja.

Szeretjük a gyökér redneck edzőt! Szeretjük a gyökér redneck edzőt!

- Fog-e valaki 82 vagy több pontot dobni egy meccsen? - Nem.

- Fog-e valaki egy meccsen 60 pontnál többet dobni? Igen. LeBron.

- Lesz-e quadruple-double?  Nem.

- Lesz-e valakinek 10 vagy több triple-double-ja? Igen. LeBronnak és CP3-nek.

- Meg fog-e sérülni Yao? Igen :-(

- Fog-e végre idén playoff sorozatot nyerni T-Mac? Nem :-(

- Bejut-e a playoff-ba a Clippers és a GSW? Nem.

- Jobb játékos lesz-e Melo? IGEEEEN!!!! Én erre a bandwagonra is megvettem a jegyem:-D

- Bajnok lesz-e a Suns? Nem :-((

- Lesz-e valamilyen nagyobb bunyó? Remélem, igen >:-)

- Lesz-e nagy-nagy mid-season tréd?  Nem. Csak kisebb, érdektelenek.

Kérem, kommenteljen Ön most!

És tegyen fel valódi expert kérdéseket Ön is most!

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr531030865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_11227 2008.10.25. 22:03:14

"expertina" says Bulls, Bulls!! :D CP3 az meg nem a Star Warsban volt? jaaa, az C3PO

Ismeretlen_100074 2008.10.26. 14:59:59

Kevin Garnett lesz az MVP, nem tudom miért.

Ismeretlen_100074 2008.10.26. 15:01:08

ja, apa meg az MBT. (dóri)

Komment Elek 2008.10.27. 13:03:08

na akkor megmondom a tutit: bajnok: spurs (odd year van emberek!!!!) mp3: lbj roy: beasley (oden azé sokkal jobb playa lesz, de az ilyen fenszi awardoknál a dobott pont számít sajna) dpoy: timmy D. mivanmég, ja imprúvd: gőzömsincs, mondjuk matt barnes

flegman 2008.10.27. 17:36:05

4. Komment Elek 2008. 10. 27. 13:03 na akkor megmondom a tutit: bajnok: spurs (odd year van emberek!!!!) ez mondjuk teljesen igaz.

Ismeretlen_11227 2008.10.28. 01:31:43

Gyerekek! Végre végre megnéztem vmi szezonnyitó NBA cumót sport1-en...haa! :D mindjárt tényleg "expertina" leszek! Na jó nem az egészet láttam, de akkor is, haladok a korral! :D Pölö mondd meg nekem azt, Flegman, hogy miért megy mindenki New Yerseyből Moszkvába átal? Abramovics keze még a kosárlabdába is átér? :P

RoniM 2008.10.28. 09:23:13

Tippek a szezonra: Keleti döntő: Boston - Miami (tudom, ez merész) Keleti bajnok: Boston Nyugati döntő: Lakers - Hornets Nyugati bajnok: Lakers Bajnok: Lakers MVP: CP3 Év újonca: Oden Védő: Kobe Most improved: Rondo 6th: Ginobili (ha továbbra is csere marad, amúgy Odom) Edző: Byron Scott A többit majd máskor...

flegman 2008.10.28. 15:39:54

jajjaj, még nem töltöttem fel a rostereket, jajjajajaj!!!

nehablo 2008.10.29. 15:51:19

olyan nincs, amikor a maszkotok tolják a csírlídereket? :)))

flegman 2008.10.29. 16:50:35

te egy perverz állat vagy! SZGP

lebuktam 2008.10.30. 14:50:52

lebuktam ;)
süti beállítások módosítása