Davis, Davis és Davis

2008.10.19. 19:44

Davis, Davis and Davis - mint egy bedőlt befektetési cég a Wall Streetről...

A Clippersben ismét együtt játszhat Ricky és Baron Davis, és még ott van játszópajtinak Paul Davis is (az meg ki...?), ez ismét pénzt takaríthat meg a Clips sóher tulajdonosának, hiszen 3 mezre is ugyanazt lehet nyomni.

Hej, amikor 98-ban a Charlotte Ricky Davist draftolta, aztán 99-ben Baront, és 98-99-ben Brad Miller undrafted újoncként mezőnyből 9-9, büntiből 7-7, még 5 lepattanó és 2 steal meg 2 blokk, mindezt 18 percben!!, jól elverte a Kornel David (majdnem Davis) vezette Chicago Szánalmas Bullst. Itt figyeltem fel Brad Millerre.

És ha azt megnézzük, hogy Baron 6-3, Ricky 6-7, Paul meg 6-11, akkor ez egy JEL! Ennek így kellett lennie!

Most megveregetem a vállam, hogy sikerült ezt a posztot összehozni, és inkább kikapcsolom a gépet, mert a világ amúgy is letargiába süllyed, nincs remény, sziasztok.

"ez a poszt olvashatatlan...":

"Ki írta ezt a sz@rt...?!"

Timothy kérdezi: "Ez egy poszt?!"

Most az egész kispad kérdezi: "Ez egy poszt?!?!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr531030853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_11227 2008.10.19. 21:09:12

Hatalmas jee a posztnak.. (ki írta ezt a fost..?) nemám. szánalmas?? kikérem magamnak! ma eldöntöttem a tezsvéremmel h a Chicago Bullsnak fogok drukkolni, mert eleddig csak abban az amcsi nagyvárosban jártam, és az tetszett! :D tezsvérem meg helyeselt, neki ugyanis régen volt egy Bulls baseball sapija. (kinek nem?)

Ismeretlen_101887 2008.10.20. 13:18:31

zsíííír, én meg még áltsuliban drukkoltam nekik, a mai napig megvan egy Sikágós papucsom, igaz, foszladozott már szegényke :D Egyébként én eddig csak Jonathan Davisről tudtam :D , de ő nem kosaras... Mindig tanul az ember.

Komment Elek 2008.10.20. 13:20:04

na az ilyen posztok miatt nem épült még egy sóolvadékos reaktor sem!!! pop meg azóta elfelejt beretválkozni, amióta ezt a blogot olvassa

flegman 2008.10.20. 13:49:10

örülök, h alakult egy újabb Bulls-fan gócpont :-D
süti beállítások módosítása