Pinaaa!!!

2009.05.18. 00:32

Az egész Lakers kispad azt mutogatja, hogy pinaaaa gruppen-gang-bang!!

Btw, LAL-Hou sok-kevés, a LAL megy a nyugati döntőbe.

Beszélgettünk az elmúlt napokban az expertekkel, hogy a Hou a Gm6 győzelem után megnyerheti-e a hetediket is, én kizártnak gondoltam. Az érdekes kérdés most már viszont az, hogy milyen lesz, ki fogja megnyerni a LAL-Den sorzatot. Nagyon érdekes lehet majd...

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr121127819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2009.05.26. 16:13:47

pina... XD
megdizájnolod majd az oldalt? tudsz neki csinálni benga nba-s fejlécet?

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2009.05.26. 20:00:33

@EkiEkiHopp: Jé, kaptam kommentet! Jipiii! Ez biztos a rendszeresen posztoló blogger megérdemelt jutalma!

Nem tudom, néha nagyon nem tudom kezelni ezt a blogponthu-s motort...

Eki 2009.05.26. 22:49:24

:)

igen nem a legkezelhetőbb a felület.

Eki 2009.05.26. 22:49:56

bocs hogy csak én vagyok (eki) :D
süti beállítások módosítása