Bréking!! Scott's out

2009.11.12. 20:37

BRÉKING!! Scott edzőt kirúgta a NOH, ahogy ÉN AZT MEGMONDTAM ELŐRE :-DD Egyetlen hibával, hogy én AS szünet környékét írtam. Pedig úgy érterttem, hogy legkésőbb, becsszó!

De ettől a NOH még nem lesz jobb. (Az meg simán lehet, hogy a playák összefogtak és tankoltak. De ez a NOH sehogy sem lesz jobb.)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://usazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr21521122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása